سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید :28072
تعداد کل یاداشته ها : 44
103/1/10
7:23 ع

سلام ای خاطرات کودکی     صدای داس و آب و نان وبابا

تورا تا بی نهایت دوست دارم    تو ای زیباترین میراث دنیا

تو یادم داده ای پروانه باشم    برای بچه ها پروانه باشم 

مرا تا قله های عشق بردی    تو گفتی با خدا همسایه باشم

تو ای با روح و جان من صمیمی     تو ای آموزگارم بهترینی

کند در چهره ات گل آشیانه        کلید مشکلات سرزمینی

شکوه دستهایت آسمانی         کلید مخزن گنج الهی

پیمبر گفته من آموزگارم       علی شد بنده ی روح معانی

دوباره دور کردی کودکی را   دوباره بخش کردی عاشقی را

دوباره قلب من تا بی کران رفت    دوباره صرف کردی سادگی را

تو ای آموزگارم زنده با شی       همیشه خرم و پاینده باشی

 به نامت نامه ای را کردم چو آغاز   شدم مانندگل از غنچه آغاز

چه دلتنگت که بودم من شب و روز   شدم مثل کبوتر شوق پرواز

سرود و شعر را یادم تو دادی   غم و اندوه بر بادم تو دادی

زمستان گرچه سرما بود سوزان   حرارت بر دل و جانم تو دادی

تو گفتی با عدو باشیم در جنگ     به ما گفتی که دنیا هست نیرنگ

اگر همت کنی پیروز  هستی   مثال داستان چشمه و سنگ

خدایا این من و این  نسل فردا   شدم آموزگار قاصدک ها 

هر آنچه گفت او من یاد دام    کنارم باش جان بخشم به گلها

روز معلم بر تمامی معلمان  عزیز و بزرگوارخصوصا معلم و خواهر عزیزم خانم روشنا مبارک